Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge #78 en een uitstapje...

Nou, de liftchallenge was dit keer een hele uitdaging voor me! Ik wilde graag aan de slag met het blokje 'Emporium' van Teresa Collins. Dat ligt al sinds september ongebruikt in de kast. Geweldig papier, maar best lief voor mijn doen :). Er hebben heel wat verschillende papiertjes heen en weer geschoven voor dat het naar mijn zin was. Door het toevoegen van wat zwart heb ik er wat pit in gebracht.




Snijmallen en pons zijn van SU, de plaksteentjes zijn van ScrapBerry´s. En... een goede reden om weer eens in de pot met washi tape te duiken!




Ik ben gelijk verder gegaan met dit papier, omdat een kaart van Nadine me inspireerde.






Onder het ovaal zit een tekst 'verstopt'.




Dat was het voor vandaag! Tot de volgende keer!

Maartje

Reacties

  1. Ooooow zeg!!
    Wat een mooie kaartjes, ben er dol op!!
    Geinig die tekst uit kurk.

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaartjes zijn mooi, maar het kaartje voor de liftchallenge is wel erg goed gelukt zeg! Hele mooie uitvoering.. Alles past goed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave lift en je tweede is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, allebei super leuk! Hele gave lift, de tekst in kurk is vooral een mooi detail. En washi tape kan aaaaaaaltijd. ;-) Je tweede kaart is chique, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begin geïnspireerd te raken door het idee van de liftchallenges. Je kaart met verborgen tekst is buitengewoon mooi, toch eens kijken of zoiets ook lukt met de Basic "stiksteekstansjes" van Joy!
    Het stansen met kurk is een erg leuk effect. Mooie stans trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me best voorstellen dat je het een lastige vond, ik zelf ook. Dat kurk vind ik gaaf zeg, ga ik zeker ook eens doen. Je hebt het origineel een beetje "uitgekleed". als je begrijpt wat ik bedoel, maar er daardoor je eigen draai aan gegeven en dat is heel mooi gelukt. Fijn dat je weer meedoet de Liftchallenge, Maartje.
    Die daaronder is trouwens ook een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze 'lief' mooi. Dat kurk een leuk materiaal. Weer eens wat anders, maar mooi effect. 2e Kaartje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja je moet er even voor gaan zitten...herkenbaar! Maar wat een mooi resultaat! Heel gaaf!
    De kaart van Nadine heb ik ook gemaakt met de workshop en was ook mijn favoriet. Je hebt er een prachtige eigen draai aan gegeven. Super mooi gedaan beide, en heel erg leuk dat je met ons mee doet natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Inpakken en weggeven...

Iets inpakken vind ik altijd een feestje! Een mooie verpakking maakt het geven van een kado extra leuk! Voor een babykadootje maakte ik dit kadozakje.




De basis is een papieren giftbag van Panduro. Daarop een stuk karton, de randjes genaaid...




De mal van Marianne Design gesneden met de Silhouette. Na een tijd van rust mocht ie eindelijk weer eens aan de slag!
Het hoofdje heb ik omgedraaid, zodat je de andere kant van het designpapier ziet. Een laagje glossy accents erover.


Het is afgewerkt met wat stoffen roosjes en een strik... Spuugdoekje erin, en geven maar! Bij GE-WE is er een 'alles mag - challenge', daar doe ik aan mee. Groetjes! Maartje 

DCL #230

Tijd voor een stofbeurt! De rompertjes stempel stond ongebruikt stof te vangen in de kast. Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Hoog tijd om het goed te maken...




Wat restjes papier die rondzwerfden vormen de basis van deze kaart. De afwerking heb ik eenvoudig gehouden. Vind hem zo het meest tot zijn recht komen.

Deze kaart doet mee aan de challenge van DCL.



Fijne dag verder!

Maartje

Summer Owls 1 - Een kleintje erbij...

Voor de Pipoos ben ik aan de slag gegaan met de Summer Owls van Eline. Vrolijk gekleurde uiltjes, ik vind ze zo grappig!
Dat werd een avondje plaatjes knippen :).



Ik ben begonnen met het maken van een kadotasje. Op internet zijn allerlei patronen te vinden om deze uit 1 scrapvel te maken. Da's eigenlijk zo gebeurd!





Het papier 'Happy & Bright' van Eline's winterhuis past goed bij de plaatjes. De oogjes zijn bewerkt met glossy accents. Als afwerking heb ik randjes genaaid, lint eraan gezet en een tekst gestempeld (allemaal van Eline).

Dit tasje doet mee aan de challenge van Marianne Design: gebruik kraft.

De komende dagen laat ik ook de rest van deze serie zien!


Groetjes, Maartje