Doorgaan naar hoofdcontent

Schets en schud dag...

Hoihoi!

Het is vandaag een 'schets en schud dag'. Laatst heb ik 15 doosjes gemaakt (deze laat ik later zien) met een oude serie van Prima Marketing: Madeline. Nu het papier toch op mijn bureau lag, ben ik er maar gewoon mee verder gegaan... Bij deze kaarten heb ik ook materialen uit de nieuwe SU catalogus gebruikt. Combineert leuk met elkaar!






Als eerste de schets van Cards en Scrap. Met de shaker frames van SU heb ik een schudgedeelte gemaakt. Ideaal, zo'n rond frame! In de voorraaddoos gedoken, en jawel... ik vond nog schudmateriaal! :)






Daarna de schets van Bij Oma Dee. Ik heb lekker zitten knippen, stempelen, schuiven... en ben tevreden met dit resultaat. Leuk hè, hoe de lijn van de achtergrond doorloopt in de cirkel? Was toeval, maar het komt wel heel mooi uit!

Ik doe ook nog een keer mee met de SU-per challenge (ponsen).


Tot de volgende keer!

Maartje

Reacties

  1. Wauw wat een geweldige mooie kaart heb je met de sketch gemaakt .
    super leuk dat schud gedeelte.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Mooie papiertjes. Je tweede kaart is mijn favo, geweldig dat het patroontje in de cirkel zo mooi doorloopt! Heel leuk opgemaakt. :) Enne... natuurlijk vind ik het leuk als je inspiratie uit mijn kaarten kunt halen, ben benieuwd wat je met je inspiratie van mijn babykaartje gaat doen. Groetjes! Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke kaarten heb je gemaakt. Strak en hele warme kleuren, echt super!!
    Heb ook even rondgesnuffeld op je blog, wat veel moois!
    Ik ben gelijk volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf joh! Ik vind ze allebei erg mooi, maar mijn voorkeur gaat dan weer uit naar de eerste. Mooi design!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gemaakt zeg! Mooie kleurencombi en wat een mooie bloem! Echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mooie kleuren. Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk geworden je kaarten. Ik heb destijds dit papier ook met heel veel plezier gebruikt, heel mooi! Leuk dat je je restjes ook goed hebt benut. Bedankt voor het meedoen met de schetsuitdaging van Bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Maartje,
    Je heb een super kaart gemaakt helemaal volgende de schets van Cards en Scraps!
    Helaas heb je geen link in de zijkant van ons blog staan.
    Om kans op een van onze prijzen te kunnen maken wil ik je aanraden om dit alsnog te doen.
    Het zou jammer zijn als je daardoor een prijs zou missen.
    Kijk maar even bij onze voorwaarden!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry ben in de war met een ander blog! Net vakantie gehad dan krijg je dat haha!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker creatieve kaart, ik hou er van. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen