Doorgaan naar hoofdcontent

Liftchallenge #65

Jaaa... 't is gelukt: weer es een keer meedoen met de Liftchallenge! Vanmiddag heb ik me een knutselmiddag kado gedaan. Gewoon gaan rommelen, en wel zien wat het wordt...




Dit is de te liften kaart, van Dawn McVay...




En mijn versie daarop...
Ik heb een oude stempelset uit de kast getrokken: mooi, maar wel lastig in het gebruik. Daarom pak ik hem niet zo snel. Bij deze lift vond ik 'm erg leuk om te gebruiken!






De strookjes papier zijn van Bo Bunny (Pincushion), knoopje uit een kleimal van SU.
Uiteindelijk is het best een klassieke kaart geworden, maar dat vind ik wel bij de tekst en stempels passen. Leuk hoor, om eens een wandeling te maken door wat afwijkende straatjes :).


Allemaal een fijne avond!
Maartje

Reacties

  1. wat een mooie lift. erg mooi dat zachte groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stempel, Maartje! ik vind hem een beetje klassiek en daar past je papier heel mooi bij. Een prachtige lift! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was ook het eerste wat ik dacht, een klassieke uitstraling. Mooi in combinatie met deze kleurtjes! Super geschikt voor deze lift. Heel herkenbaar, en toch helemaal eigen! Tof dat je weer eens meedoet Maartje, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof dat je met ons meedoet en wat heb je het goed gedaan! Je had nog mooie papiertjes over van je fotoboekje haha. Ik vind 'm super stijlvol ehhh classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitwerking van de challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat papier blijft mooi,die stempel is ook mooi en sjiek!gefeliciteerd met je top 3 plek,cool zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen