Doorgaan naar hoofdcontent

Last minute...

Denk je je kerstkaarten op tijd klaar te hebben... komen er nog een paar bij, en kun je alsnog aan de slag! Ik bekijk het maar positief: dat betekent dat er weer een aantal leuke mensen in je leven bij zijn gekomen! ;)






Het idee van deze kaarten heb ik eerder uitgevoerd. De letterstempels zijn van SU. Papier had ik nog liggen: op 1 vel zitten 4 designs, dus het zijn allemaal verschillende achtergronden geworden. De ijskristallen komen uit mijn 'kerstverzamelbak'. Het zijn kaartjes van 8-14 cm. geworden - een heerlijke maat om mee te werken!




Verder ben ik in huis lekker bezig geweest. In één van de kerstpakketten zat een leuke drielaagse glazen pot. Dus daar heb ik een dienblad en andere gezelligheid bij gezocht. Om de blikken zit en geborduurde strook. Leuke afwisseling met kaarten maken! Nu mijn merklap nog een keer afmaken, maar daar ben ik al 7 jaar mee bezig, dus daar kunnen nog wel een paar jaar bij :).




Gezellig hoor, als het zo vroeg donker wordt. Kaarsjes aan, kachel lekker warm... lees-, borduur- en knutseltijd. Gaat dat bij jullie ook zo?

De kaart doet mee aan de kerstchallenges bij:
- GE-WE
- Een Hoop Inspiratie


Groetjes!
Maartje

Reacties

  1. Wat een mooie kleuren, ik vind je kaarten weer super leuk geworden. Ik hou helemaal niet van de winter, maar de lekkere warmte in huis (ik woonde vorig jaar in een slecht geisoleerd zomerhuis... trauma's!) en gezellige lampjes overal: heerlijk! Jouw dienblad ziet er heel gezellig en feestelijk uit. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maartje
    Via EHIC blog bij jouw kaartje gekomen die daar in het zonnetje is gezet
    Prachtig kaartje...leuk om te liften als dat mag?
    Ik ben ook maar gelijk volger geworden zodat ik vaker langs kan komen om je prachtige creaties te bekijken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je volger bent geworden! Liften mag altijd... hoef je geen toestemming voor te vragen ;). Groetjes!

      Verwijderen
  4. Geweldig mooi kaartje zeg!! Heb t papier ook, maar weinig mee gedaan zomaar...mooie inspiratie dit!
    Heerlijk de kachel en kaarsjes aan. Beker thee, lezen, frutselen. Lekker!
    Fijne jaarwisseling en een goed nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen